viernes, 27 de enero de 2012

Canutillo de azucre e laranxa recheo de Mousse de Chocolate e Xeado de Mazá

Para endulzar a fin de semana e completar o menú que vos propoñemos dende A nai do viño, Grupo Nove e a DO Valdeorras, hoxe toca esta magnífica sobremesa: "Canutillo de azucre e laranxa recheo de Mousse de Chocolate e xeado de Mazá". Esta excepcional sobremesa chéganos da man de Miguel Ángel Campos, representante do prolífico grupo culinario de vangarda "Nove", e  rexente da cociña do case centenario restaurante "A Gabeira" en O Ferrol. Para acompañar esta delicia culinaria, Miguel Ángel proponnos na súa maridaxe un Godello DO Valdeorras, do que exalta as súas virtudes no segundo vídeo da publicación.
Miguel Ángel, "un vixía da ortodoxia coquinaria galega", preséntase da seguinte forma:
"Pertenzo á cuarta xeración dun restaurante inaugurado en 1.923. Tiña sete anos cando me queimei elaborando unha salsa de tomate coa miña avoa Pepucha. A aventura levou tres días encamado pero eu tiña claro que quería ser cociñeiro e o meu idilio cos fogóns non fixera máis que comezar. É o seo da miña familia. A boa mesa e os grandes cociñeiros facían espectaculares as celebracións en casa. Levámolo no sangue que herdamos da miña bisavoa Jesusa, unha persoa moi avanzada para a súa época. Ela é o meu referente pola súa elegancia e a súa perfeccionismo. Adoraba e consentía a horta e a cociña. Recordo como seleccionaba durante unha hora as patacas para facer unha boa tortilla. Esa era por entón a base da súa cociña, xunto cos percebes. En 1.995 tomei as rendas da Gabeira e marqueime un prazo de cinco anos para, aplicando os meus estudos e habilidades, para convertelo nun restaurante de referencia na comarca do Ferrol. Non persigo o favor da crítica, aínda que un sempre agradece que valoren o seu traballo. Cociño para a miña cidade. Aínda que sigo as novas tendencias, aplícoas con certa mesura, con humildade, con respecto ao produto e especialmente ao cliente. Podería elaborar pratos máis arriscados pero prefiro pisar firme e seguro porque o restaurante tamén é unha empresa que ha de manter ás familias que nela traballan. A Gabeira é o meu capricho e a miña ilusión, pero a miña filosofía é realista".

A modo de atalaia sobre a despensa rexional, este restaurante ten así mesmo no seu xefe de cociña, Miguel Ángel Campos, un atento vixía da ortodoxia coquinaria galega para, dende esa referencia, aplicar ao condumio toques modernizadores cuidadamente respectuosos co xénero. Feito que así corrobora e premia a prestixiosa Guía Michelín

No hay comentarios:

Publicar un comentario