lunes, 4 de febrero de 2013

Os viños DO Valdeorras reforzan a súa presenza no mercado de Brasil


Unha partida de 24.000 botellas viaxará desde a Adega Cooperativa Jesús Nazareno con destino ao mercado brasileiro e, con ela, unhas firmes expectativas de expansión nun dos mercados emerxentes de maior interese para o sector do viño.

Unha partida de 24.000 botellas de 'Menciño' serán o ariete dos viños DO Valdeorras no mercado brasileiro. Así se anunciou a pasada semana por parte da Adega Cooperativa Jesús Nazareno quen, de man do seu presidente Manuel Fernández Pérez, explicou que o  departamento de exportación da sociedade ultima nestes momentos os detalles da operación.

A cooperativa de O Barco, do mesmo xeito que a gran maioría de adegas DO Valdeorras nos últimos anos,  hai tempo que apostou polos mercados exteriores e de aí a súa presenza en países como Estados Unidos, Alemaña, Holanda ou Suíza, segundo comentou o seu presidente. Engadiu que a procura de novos clientes non se limita ao estranxeiro e que Jesús Nazareno leva anos traballando coas  grandes cadeas de alimentación nacionais, con resultados bastante alentadores.


O bo momento da adega cooperativa é referendado polos datos de vendas; 'este mes levamos vendidos 20.000 euros máis que o ano pasado', explicou Manuel. Desta maneira confírmase o gran prestixio que os viños DO Valdeorras lograron nos últimos anos e que se basea na súa gran relación calidade - prezo.

Á gran calidade dos viños hai que sumar o aumento das vendas, que é posible grazas á elevada produción da adega. Segundo os datos facilitados polo seu presidente, nas súas instalacións entraron aproximadamente 1,8 millóns de quilos de uva, sendo por iso que este ano os depósitos non foron suficientes para almacenar tanto mosto e houbo que introducir unha partida de 70.000 litros en varias cisternas complementarias.


A gran expansión da adega  levou a que os resultados dos últimos exercicios permitisen amortizar a creación de novas instalacións, facendo que a directiva sopese, de forma firme, a posibilidade de repartir o capital social e permitir a entrada de novos asociados.

A gran aceptación por parte do consumidor dos viños DO Valdeorras, unida á actual situación socioeconómica, propiciaron a recuperación de viñedos que levaban anos sen traballar, replantando as variedades autóctonas de Valdeorras. Desta maneira ábrese a posibilidade de afiliación de novos asociados.  

Con iso consolídase un plan de expansión continuista, que basea a súa evolución e desenvolvemento na elaboración duns viños de primerísima  calidade a un prezo moi competitivo.

Manuel Fernández accedeu á presidencia de Jesús Nazareno en 1986 e continuará catro anos máis, despois de que a asemblea de socios ratificáseo, hai dúas semanas, no seu cargo á fronte da cooperativa.


Nos plans a curto prazo de Jesús Nazareno entra a recuperación das vellas instalacións da cooperativa, aquelas de as que saíu o seu primeiro viño en 1963. Con iso, a pesar de que é unha posibilidade que a xunta reitora aínda está a estudar, as dificultades para atopar o financiamento que permita afrontar o proxecto de forma global, dificultan a súa implementación a curto prazo. Con todo, a execución do proxecto en varias fases, permitiría afrontar o investimento de forma máis folgada.

Desta forma, sen présa pero sen pausa  - igual que o proceso de elaboración do bo viño- , as adegas DO Valdeorras seguen ampliando o seu prestixio e recoñecemento tanto a nivel nacional como internacional, ratificando a máxima que considera aos viños DO Valdeorras como "a revolución enológica do século XXI".





No hay comentarios:

Publicar un comentario